Megújult az Electrolux márka arculata

2015.  január 14-étől megváltozott az Electrolux arculata. Az új dizájn kiterjed a teljes vizuális megjelenésre. Megújult a vállalat logója, betűtípusa, színhasználata és képi világa. Az új arculat több lépésben váltja a régit, fokozatosan jelenik meg a termékeken és a kommunikációs felületeken (weboldal, eladáshelyi reklámanyagok).

Az új dizájn figyelemfelkeltőbb, jobban látható bármilyen környezetben, az üzletekben, webes felületeken, a termékek csomagolásán.

Modernebb lett, és új színt kapott a logó. Megváltozott a márkanév betűtípusa, és hangsúlyosabb lett a szimbólum. Kutatások alapján nagyon sok fogyasztó azonosítja a márkát a szimbólummal, ami a bizalom és a minőség érzetét kelti. Az új színhasználat és képi világ sokkal inkább kifejezi, mennyire prémium, megbízható és modern az Electrolux márka. Az új képek emberközelibbek, jobban megszólítják és érzelmileg is megérintik a vásárlókat.

Az Electrolux mára ikonikussá vált szimbólumát 1962-ben tervezte meg a svájci dizájner, Carlo Vivarelly. A szimbólum egy stilizált E betűből, és az azt körbefogó körívből áll, mely a vállalat eredeti, 1919-es logójára utal.

 

A cégről:

Az Electrolux a világ vezető háztartási készülékgyártó vállalata, mely fogyasztói értékelések és vélemények alapján, valamint professzionális felhasználókkal együttműködve gondosan tervezett, innovatív megoldásokat kínál a háztartási és nagykonyhai készülékek piacán. A termékpalettán hűtőszekrények, mosogatógépek, mosógépek, tűzhelyek, sütők, porszívók, légkondicionálók és kiskészülékek szerepelnek. Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire és Electrolux Grand Cuisine márkanevek alatt a cégcsoport évente mintegy 50 millió készüléket értékesít 150 országban. 2013-ban az Electrolux csoport forgalma 12,6 milliárd euró volt, alkalmazottainak száma pedig 61 ezer.

 

Minőségi beépíthető konyhagépek értékesítése beszerelése egy kézből, garanciával Szegeden!”